Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (14)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вихрущ А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Вихрущ В. О. 
Формування партнерських стосунків курсантів-прикордонників у процесі використання інтерактивної технології веб-квест: методичний аспект [Електронний ресурс] / В. О. Вихрущ, А. В. Вихрущ // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 3. - С. 53-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.947 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вихрущ А. 
Глобалізація і педагогіка [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_19
Виокремлено й охарактеризовано позитивні та негативні наслідки глобалізації в педагогіці, зокрема, серед позитивних - відкритість інформаційного простору, розвиток Інтернету, що сприяє утвердженню демократичних цінностей, можливість участі в міжнародних конференціях, обмін і переклад літературних джерел, що сприяє поступовому переходу на новий рівень педагогічної науки в цілому та системи науково-методичного забезпечення зокрема, поява педагогічної періодики якісно нового рівня, моніторинг ефективності освітніх систем, можливість обміну учнями, студентами, викладачами, впровадження тренінгових програм. В умовах глобалізації дедалі більшої актуальності набуває компаративістика, яка поступово переходить від хаотичного опису зарубіжного досвіду до рівня аналітичного порівняння і конкретних пропозицій; перспективним видається моделювання і прогностична оцінка; утворення інтернаціональних колективів дослідників, які зможуть координувати спрямованість творчих пошуків. Серед негативних наслідків названо наступні: надмірний прагматизм нівелює увагу до особистісного розвитку, зменшення значення національних особливостей, зменшення впливу церкви на молодь, зменшення значущості родинних цінностей, виникнення такого явища, як євросироти, відсутність авторитету для сучасної молоді, зростання споживацьких інтересів, старіння суспільства, експорт інтелектуальної еліти, нівелювання патріотичних мотивів і некритичне сприймання інших культур.Выделены и охарактеризованы положительные и отрицательные последствия глобализации в педагогике, в частности, среди положительных - открытость информационного пространства, утверждение демократических ценностей, переход на новый уровень педагогической науки в целом и системы научно-методического обеспечения в частности, появление педагогической периодики качественно нового уровня, мониторинг эффективности образовательных систем, возможность обмена учениками, студентами, преподавателями, внедрение тренинговых программ. В условиях глобализации все большую актуальность приобретает компаративистика, которая постепенно переходит от хаотического описания зарубежного опыта до уровня аналитического сравнения и конкретных предложений. Перспективным представляется моделирование и прогностическая оценка образования интернациональных коллективов исследователей, которые смогут координировать направленность творческих поисков. Среди негативных последствий названы следующие: чрезмерный прагматизм нивелирует внимание к личностному развитию, уменьшение значения национальных особенностей, уменьшение влияния церкви на молодежь, уменьшение значимости семейных ценностей, возникновение такого явления, как евросироты, отсутствие авторитета для современной молодежи, рост потребительских интересов, старение общества, экспорт интеллектуальной элиты, нивелирование патриотических мотивов и некритическое восприятие других культур.Globalization in modern world raises different issues, both harmful and beneficial. Quite a number of them deal with educational theory and practice. The principal works by Ukrainian educationalists on globalization are analyzed. Some international approaches to globalization have been paid attention to. The author shows their interdependence, which, in its turn, results in energy and environmental crisis, moral and spiritual values devaluation, unstable political and economic situation. The article presents different globalization aspects: economic aspect is shown through investments in education; cultural globalization which is presented at the angle of preserving national identity, combining traditional culture and modernism; educational globalization under the influence of transnational financial groups.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.929 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Вихрущ А. В. 
Філософія освіти як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Вихрущ А. В. 
Освіта дорослих у Польщі: минуле і майбутнє [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 122-131 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вихрущ А. В. 
Педагогіка старості в контексті персонології [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Вихрущ В. 
Аналіз ефективності змістового компоненту підготовки викладача в умовах магістратури технічного закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Вихрущ, А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 24. - С. 36-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_24_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вихрущ А. 
Розумове виховання в педагогічній системі Андрея Шептицького (1899–1914 рр.) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 25. - С. 72–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_25_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Вихрущ А. В. 
Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2019. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2019_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вихрущ А. 
Освітня політика Польщі (діти здорові та з особливими потребами) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Молодь і ринок. - 2020. - № 2. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Вихрущ А. В. 
Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2020_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Вихрущ А. 
Концепт "здоров’я" в сучасній науці [Електронний ресурс] / А. Вихрущ, М. Руденко, І. Драч // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 29(1). - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_29(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вихрущ А. В. 
Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. Б. Вихрущ, І. Д. Драч, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2021_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вихрущ А. В. 
Академічне письмо: структура і завдання [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2021_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Вихрущ А. 
Розумове виховання в педагогічній системі Андрея Шептицького (1914–1939 рр.) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2020. - Вип. 29. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2020_29_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Вихрущ А. В. 
Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Вихрущ А. В. 
Есе в системі розумового виховання студентів [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2022. - № 4. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вихрущ А. B. 
Професійна лінгводидактика в системі підготовки фахівців за спеціальністю "Медсестринство" [Електронний ресурс] / А. B. Вихрущ, М. П. Тишковець, В. С. Глушок // Медична освіта. - 2022. - № 4. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Вихрущ А. В. 
Методи навчання в системі дидактичної культури галичини початку ХХ століття [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. А. Данік // Медична освіта. - 2023. - № 1. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Вихрущ А. В. 
Періодизація розвитку дидактичних систем [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2023. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Вихрущ А. В. 
Знання як цінність у системі методів навчання (на прикладі дидактичної думки Польщі) [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. А. Данік, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2023. - № 3. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.021 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського